Politica de protecție a datelor pentru site-ul www.business-partner.kaufland.ro și Portalul Partenerilor de Afaceri KL

Tratăm cu seriozitate protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal și ne străduim să vă oferim informații cuprinzătoare despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Următoarele informații privind protecția datelor vi se aplică atunci când utilizați Portalul Partenerilor de Afaceri și când vizitați site-ul nostru www.business-partner.kaufland.ro, dacă sunteți partener de afaceri al Grupului Kaufland sau reprezentant legal, angajat, partener sau beneficiar al unui partener de afaceri. Partenerii de afaceri sunt persoane juridice sau fizice care sunt în negocieri cu Kaufland pentru a stabili o relație de afaceri sau sunt deja parte la o relație de afaceri corespunzătoare cu Kaufland. Sunt excluse în mod expres contractele de muncă sau cele de formare/instruire.

Cadrul legal general este reprezentat de Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD).

Ce date sunt prelucrate în mod efectiv depinde în mare măsură de serviciile contractate. Prin urmare, nu toate prevederile din această Politică vor fi relevante pentru dumneavoastră.

Numele și datele de contact ale operatorului 

Kaufland Romania SCS

Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144

CP 020284, Bucuresti, sector 2

Telefon: 0372 090 000

E-mail: bpp.support@kaufland.com     

Datele prelucrate atunci când ne vizitați website-ul

Informația prezentată la această secțiune se aplică în același mod atât în cazul website-urilor noastre, precum și în cazul sub-domeniilor sau sub-paginilor asociate. În acest moment, această informare vizează și:

  • www.stackit.de
  • www.stackit.cloud

Scopurile și temeiurile legale ale prelucrării

Atunci când vizitați website-ul nostru, sunt generate log-uri conținând următoarele informații:

  • website-ul/aplicația prin care ați accesat website-ul nostru (adresa URL)
  • adresa IP
  • data și ora accesării
  • solicitarea clientului
  • codul de răspuns http
  • volumul de date transmis
  • numele si URL-ul fișierului solicitat
  • informații despre tipul browser-ului și sistemul de operare pe care îl utilizați la accesare website-ului
  • numele furnizorului dumneavoastră de internet

Temeiul legal pentru prelucrare este art. 6 alin. (1) lit. (f) din GDPR. Interesul nostru legitim derivă din interesul de a ne proteja sistemele și de a preveni activitatea neconformă sau frauduloasă de fiecare data când un utilizator accesează website-ul nostru.

Când prelucrarea datelor menționate mai sus este necesară pentru întreprinderea demersurilor pentru încheierea unui contract sau în cadrul executării contractului, prelucrăm datele dumneavoastră în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR.

Destinatari/categorii de destinatari

Ca  regulă, nu transferăm datele către părți terțe în afara Grupului Kaufland. În situații excepționale, putem avea un împuternicit care să prelucreze datele în numele nostru. Acești împuterniciți sunt selectați cu atenție și responsabilitățile acestora legate de prelucrare sunt stabilite printr-un contract în conformitate cu art. 28 din GDPR.

Obligația de a furniza date

Nu sunteți obligat de nicio clauză legală sau contractuală să ne furnizați date cu caracter personal. Cu toate acestea, astfel de date vor fi prelucrate pentru considerente tehnice la momentul la care accesați website-ul nostru. Singura modalitate de a evita prelucrarea de date este prin încetarea utilizării website-ului nostru.

Perioada de stocare

Stocăm datele menționate mai sus pentru o perioadă de 7 zile.

Cum colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal și ce categorii de date prelucrăm?

În principiu, colectăm și prelucrăm datele pe care ni le furnizați în mod direct.

Cu toate acestea, poate fi necesar, de asemenea, să prelucrăm datele cu caracter personal care vă aparțin și pe care le primim de la alte companii, autorități sau alte părți terțe, de ex. birouri de credit, administrații fiscale sau alte asemenea autorități. Acestea pot include date cu caracter personal pe care le primim prin intermediul canalelor noastre de denunțare a posibilelor încălcări ale conformității sau în cursul auditurilor de conformitate. De asemenea, folosind Portalul pentru Parteneri Kaufland, putem primi date despre utilizatorul definit de dumneavoastră în platforma utilizată pentru managementul electronic al produselor comercializate de partenerul comercial.

Tipurile de date cu caracter personal pe care le putem prelucra sunt: date generale de identificare (de ex. nume/prenume, adresă, și alte date de contact (număr de telefon, adresa de email), funcția/rolul, data și locul nașterii precum și naționalitatea), date de identificare specifice (de exemplu, extrase de la Registrul Comerțului, date din cartea de identitate, specimenul de semnătură), date în cadrul relației noastre de afaceri (de ex. date de plată, date privind comenzile), date privind solvabilitatea, date privind structurile și acționariatul societății, fotografii și înregistrări video (de ex. în cazul livrărilor de mărfuri), precum și alte date comparabile cu categoriile menționate mai sus.

Aveți întotdeauna posibilitatea de a alege să comunicați cu noi prin e-mail sau prin poștă. Din motive tehnice, comunicarea prin e-mail poate să nu fie criptată.

Scopurile și temeiul juridic al prelucrării

Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale (art. 6 alin. 1 lit. b din RGPD)

Scopurile prelucrării datelor constau în punerea în aplicare a măsurilor precontractuale care preced o relație de afaceri reglementată prin contract și pentru îndeplinirea obligațiilor din contractul încheiat.

Pentru a îndeplini o obligație legală (art. 6 alin. 1 lit. c din RGPD)

Scopurile prelucrării datelor pot rezulta din obligații legale impuse operatorului în cazuri individuale. Aceste obligații legale includ, de exemplu, îndeplinirea obligațiilor de arhivare și de identificare, de ex. în cadrul cerințelor de prevenire a spălării banilor, a obligațiilor de control fiscal și de raportare, precum și prelucrarea datelor în cadrul solicitărilor autorităților.

Pentru a îndeplini interesele legitime (art. 6 alin. 1 lit. f din RGPD)

Pe parcursul derulării relației contractuale, poate apărea necesitatea ca datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră să fie prelucrate pentru satisfacerea unor interese legitime ale operatorului. Interesele legitime în acest caz sunt, în special, selectarea partenerilor de afaceri potriviți, efectuarea de sondaje pentru evaluarea proceselor companiei noastre pentru asigurarea calității, în cazul în care sunteți dispus în prealabil să participați, trimiterea pe e-mail a unei invitații pentru a ne oferi feedback cu privire la interactiunea cu persoanele de contact de la Kaufland, stocarea și utilizarea datelor de contact ale reprezentantilor și transmiterea lor către terți (dacă este cazul), pentru digitalizarea proceselor de gestionare a comenzilor și a corespondenței primite, evitarea dezavantajelor economice, negocierea cu persoanele de contact, care nu sunt sau nu vor deveni în mod direct parteneri de afaceri, transmiterea de invitații la evenimente, exercitarea drepturilor în instanță și evitarea unor dezavantaje juridice (de ex., în caz de insolvență), apărarea împotriva daunelorși a pretențiilor de răspundere și evitarea riscurilor juridice, detectarea și gestionarea e-mailurilor potențial dăunătoare, protecția infrastructurii noastre IT, administrarea autorizațiilor de acces la sistemele noastre, controlul accesului, facilitarea comunicării și contactului prin grupul de utilizatori, investigarea posibilelor încălcări ale conformității, prevenirea infracțiunilor, reglementarea daunelor rezultate din relația de afaceri și alte scopuri administrative interne (de exemplu, optimizarea proceselor și procedurilor).

În ceea ce privește scopul de a permite executarea obligațiilor contractuale cu utilizarea de mijloace electronice optime și eficiente pentru transmiterea și integrarea informațiilor tehnice privind produsele, temeiul este reprezentat de interesul legitim al operatorului privind automatizarea  și eficientizarea anumitor procese ce pot apărea în contextul executării unui contract între două persoane juridice, precum și interesul legitim de a asigura securitatea Portalului. Prelucrarea în scopul prevăzut mai sus nu este necesară pentru încheierea contractului, iar opoziția la această prelucrare conduce la utilizarea mijloacelor tradiționale de transmitere a informațiilor necesare pentru executarea obligațiilor contractuale.

La încheierea contractului, colectăm ocazional date privind solvabilitatea societății/partenerului prin intermediul birourilor de credit, pentru a îndeplini interesele legitime menționate mai sus. Utilizăm datele de la birourile de credit cu privire la solvabilitate pentru a verifica solvabilitatea persoanei juridice. Birourile de credit stochează datele pe care le primesc de la bănci sau companii, de exemplu. Aceste date includ în special numele, prenumele, data nașterii, adresa și informații despre istoricul plăților. Puteți obține informații despre datele stocate și prelucrate de birourile de credit direct de la acestea.

În cazul în care participați la încheierea unui contract oferit de noi prin intermediul unei semnături digitale (de exemplu, Adobe Sign), prelucrăm datele dumneavoastră, cum ar fi, în special, adresa dumneavoastră de e-mail, adresa IP și momentele în care ați editat documentul contractual respectiv, adică, de exemplu, l-ați validat, l-ați afișat sau l-ați semnat digital, în fiecare caz cu ora și data acțiunii dumneavoastră. Interesul nostru legitim constă într-o procesare digitală eficientă și rapidă a semnării contractului, precum și în înregistrarea corespunzătoare a procedurii de semnare în scopul verificării.

În plus, este posibilă semnarea anumitor contracte cu o așa-numită semnătură electronică calificată. În acest caz, pe lângă datele menționate mai sus, prelucrăm și datele de certificare ale semnăturii dumneavoastră. Interesul nostru legitim este de a verifica dacă aveți o semnătură electronică calificată valabilă, care poate înlocui o eventuală cerință legală pentru forma scrisă, respectiv pentru semnătura olografă. O condiție prealabilă pentru utilizarea unei semnături electronice calificate este înregistrarea la un prestator de servicii de încredere, pe care trebuie să o efectuați în mod independent. Cu toate acestea, furnizorul respectiv procesează datele pe care le furnizați în timpul înregistrării pe propria răspundere și nu în numele nostru, în calitatea sa de operator de date.

Cine primește datele cu caracter personal pe care le furnizați?

În cadrul companiei noastre, primesc acces la datele pe care le-ați furnizat acele departamente care au nevoie de acestea pentru a îndeplini obligații contractuale sau legale sau pentru a îndeplini interese legitime. În cadrul unor relații contractuale, noi mandatăm, de asemenea, procesatori sau furnizori de servicii care pot avea acces la datele dumneavoastră personale. În acest sens, conformitatea cu cerințele privind protecția datelor este asigurată prin contract.

De asemenea, datele pot fi transferate către companii din cadrul grupului Schwarz în scopul îndeplinirii obligațiilor contractuale sau în scopuri de audit.

În cazul contractelor încheiate prin intermediul unei semnături digitale, datele dumneavoastră sunt, de asemenea, accesibile tuturor persoanelor implicate în aprobarea și semnarea contractului, deoarece acestea primesc un protocol după semnarea contractului, în care sunt vizibile toate etapele de editare, inclusiv adresa de e-mail, adresa IP, data și ora. În plus, datele dumneavoastră pot fi accesibile furnizorilor de servicii pe care îi folosim pentru procedura de semnătură digitală corespunzătoare. În cazul Adobe Sign, este vorba de Adobe Systems Software Ireland Limited, 4-6 Riverwalk, City West, Business Campus, Saggart D24, Dublin, Irlanda.

În cazul în care se utilizează o semnătură electronică calificată pentru încheierea de contracte digitale, datele dumneavoastră sunt, de asemenea, accesibile societății care verifică semnătura electronică calificată.

Cât timp sunt păstrate datele?

Datele cu caracter personal sunt păstrate atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus. Relevante în acest caz sunt în special obligațiile legale de păstrare prevăzute de dispozițiile legale în materie fiscală (Legea contabilității și Codul Fiscal).

Aveți obligația de a furniza datele?

În cadrul relației noastre de afaceri trebuie să furnizați acele date cu caracter personal care sunt necesare pentru stabilirea, implementarea și încetarea unei relații de afaceri și pentru îndeplinirea obligațiilor asociate, pe care suntem obligați să le colectăm prin lege sau pe care suntem îndreptățiți să le colectăm pe baza unor interese legitime. Fără aceste date, în general, nu vom putea încheia o relație de afaceri cu dumneavoastră.

Datele sunt transmise în țări terțe?

În cazul în care transmitem date cu caracter personal către destinatari din afara Spațiului Economic European (SEE), transmiterea are loc doar dacă Comisia Europeană a confirmat că statul terț are un nivel adecvat de protecție a datelor, dacă a fost stabilit un nivel adecvat de protecție a datelor de comun acord cu destinatarul datelor (de ex. prin intermediul clauzelor contractuale standard ale UE) sau dacă ne-a fost acordat consimțământul dumneavoastră în acest sens.

Utilizarea modulelor cookie 

Pe pagina noastră www.business-partner.kaufland.ro  pentru „Portalul Partenerilor de Afaceri” sunt utilizate module cookie. În Portalul Partenerilor de Afaceri nu sunt utilizate module cookie. 

Scopurile și temeiul juridic al prelucrării

Scopul modulelor cookie este de a personaliza site-ul web în funcție de vizita utilizatorului și de a facilita utilizarea site-ului web. Modulele cookie nu dăunează dispozitivului terminal și nu conțin viruși, troieni sau alte programe malware. Cookie-urile sunt fișiere text de mici dimensiuni pe care site-ul web le transferă în fișierul cookie al browser-ului de internet de pe dispozitivul utilizatorului și le stochează acolo pentru a fi accesate ulterior, astfel încât utilizatorul să fie recunoscut atunci când vizitează din nou site-ul web. Un modul cookie conține, de obicei, numele domeniului din care provine, „durata de viață” a cookie-ului și un identificator unic. 

Cookie-urile și celelalte tehnologii utilizate pentru a procesa datele de utilizare a site-ului web sunt folosite în următoarele scopuri, în funcție de categorie: 

  • Necesare din punct de vedere tehnic: Acestea sunt cookie-uri și tehnologii similare care sunt necesare pentru a utiliza serviciile noastre (de exemplu, pentru a afișa corect site-ul nostru web/ funcțiile pe care le-ați solicitat sau pentru a consemna înregistrarea dumneavoastră). 

Pentru utilizarea acestor module cookie nu este nevoie de consimțământul dumneavoastră, în lipsa acestora website-ul nu poate funcționa conform scopului urmărit de operator.

  • Preferințe: Aceste cookie-uri ne permit să ținem cont de preferințele dumneavoastră, pentru a îmbunătăți experiența de utilizare a site-ului. De exemplu, este posibil să folosim preferințele dumneavoastră pentru a afișa site-urile noastre web în limba dumneavoastră. De asemenea, ne ajută să evităm să vă prezentăm produse care nu sunt disponibile în regiunea dumneavoastră.

Utilizarea modulelor cookie de preferințe se întemeiază pe art. 6, alin (1), lit. a) din RGPD – consimțământul dumneavoastra

  • Statistici: Prin aceste metode, putem înregistra modul în care sunt utilizate serviciile noastre în statistici anonimizate. Acest lucru ne permite să furnizăm serviciile într-o manieră mai specifică. De asemenea, putem utiliza statisticile pentru a determina cum putem adapta mai bine site-urile noastre web la obiceiurile utilizatorilor noștri. 

Utilizarea modulelor cookie statistice se întemeiază pe art. 6, alin (1), lit. a) din RGPD – consimțământul dumneavoastra

  • Marketing: Acest tip de cookie-uri ne permite să vă arătăm un conținut publicitar adecvat pe baza unei analize a comportamentului dumneavoastră de utilizare a site-ului. Comportamentul dumneavoastră de utilizare poate fi urmărit pe mai multe site-uri web, browsere sau dispozitive datorită ID-ului de utilizator (identificator unic). 

Utilizarea modulelor cookie de marketing se întemeiază pe art. 6, alin (1), lit. a) din RGPD – consimțământul dumneavoastra

În funcție de scop, utilizarea modulelor cookie și a tehnologiilor comparabile pentru prelucrarea datelor se extinde în special la următoarele tipuri de date cu caracter personal: 

Cookie-uri necesare din punct de vedere tehnic 

  • Date introduse de către utilizator pentru a stoca datele introduse pe mai multe subpagini; 
  • Date de autentificare pentru a identifica un utilizator după conectarea în cont, astfel încât să puteți accesa conținutul autorizat (de ex. contul partenerului de afaceri) la vizitele ulterioare; 
  • Incidente legate de securitate (de ex. detectarea încercărilor de autentificare eșuate în mod repetat); 
  • Date pentru redarea de conținut multimedia (de ex. redarea de videoclipuri (de produs) la alegerea dumneavoastră). 


 Cookie-uri legate de preferințe 

  • Setări pentru individualizarea interfeței cu utilizatorul care nu sunt legate de un identificator permanent (de ex. selectarea limbii active). 

 Cookie-uri statistice 

  • Profiluri de utilizator pseudonimizate cu informații privind utilizarea site-urilor noastre web. Acestea conțin în special: 

o   tipul/versiunea browser-ului 

o   sistemul de operare utilizat 

o   URL de referință (adică pagina vizitată anterior), 

o   numele de gazdă al computerului de la care se face accesul (adresa IP), 

o   ora solicitării serverului, 

o   ID de utilizator individual și 

o   activități pe site-urile web (comportament de navigare). 

  • Adresa IP este anonimizată în mod obișnuit, astfel încât în baza acesteia nu se va putea realiza o legătură cu persoana dumneavoastră. 
  • Stocăm ID-ul de utilizator împreună cu alte date pe care ni le furnizați (de ex. Numele, adresa de e-mail) numai dacă ne acordați un consimțământ expres, pe cale separată. Nu vă putem identifica doar cu ajutorul ID-ului de utilizator. 


Cookie-uri de marketing 

  • Profiluri de utilizator pseudonimizate cu informații privind utilizarea site-urilor noastre web. Acestea conțin în special: 

o   adresa IP, 

o   ID de utilizator individual 

o   produse care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră și 

o   activități pe site-urile web (comportament de navigare). 

  • Adresele IP sunt anonimizate în mod obișnuit, astfel încât în baza acestora nu se va putea identifica persoana dumneavoastră. 
  • Stocăm ID-ul de utilizator împreună cu alte date pe care ni le furnizați (de ex. numele, adresa de e-mail) numai dacă ne acordați un consimțământ expres, pe cale separată. Nu vă putem identifica doar cu ajutorul ID-ului de utilizator.

Teoretic, putem partaja ID-ul de utilizator și profilurile de utilizator asociate cu terțe părți prin intermediul furnizorilor de rețele de publicitate, în cazul în care ne-ați oferit un consimțământ în acest sens.

Temeiul juridic pentru utilizarea modulelor cookie pentru stocarea preferințelor, pentru statistici și în scopuri de marketing, precum și a tehnologiilor comparabile, este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a din RGPD.

Temeiul juridic pentru utilizarea cookie-urilor tehnice și a tehnologiilor comparabile este art. 6 alin. 1 lit. b din RGPD, adică prelucrăm datele dumneavoastră pentru a vă putea furniza serviciile noastre ca parte a îndeplinirii măsurilor precontractuale și a executării contractului. 

Vă puteți opune în orice moment acestei colectări și stocări de date, cu efect pentru viitor. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să faceți clic pe următorul link și să confirmați obiecția dumneavoastră pe pagina care poate fi accesată prin acest link. Prin eliminarea bifelor corespunzătoare, vă revocați simplu și ușor consimțământul pentru scopurile de prelucrare respective.

Destinatari/categorii de destinatari

În contextul prelucrării datelor cu ajutorul cookie-urilor și al unor tehnici similare de prelucrare a datelor, putem transmite datele dumneavoastră unor furnizori de servicii specializați, în special din domeniul marketingului online. Aceștia prelucrează datele dvs. în numele nostru în calitate de împuterniciți, sunt selectați cu atenție în fiecare caz și sunt obligați prin contract în conformitate cu articolul 28 RGPD. Toate companiile enumerate ca furnizori în informațiile noastre privind cookie-urile, cu excepția cazului în care au fost numite ca operatori (în cadrul unei relații de operatori asociați) în această secțiune, acționează în calitate de împuterniciți.

Perioada de stocare

Perioada de stocare a modulelor cookie poate fi găsită în instrucțiunile noastre privind modulele cookie.

Dacă în coloana "Expirare" este introdus termenul "persistent", cookie-ul va fi stocat permanent până când vă veți revoca consimțământul.

Dacă în coloana "Expirare" este indicat "sesiune", cookie-ul va fi stocat pe durata vizitei dumneavoastră pe site. De îndată ce încheiați sesiunea respectivă sau vă închideți browserul, cookie-urile stocate local sunt șterse.

Webtracking prin intermediul Adobe Analytics

Scopul prelucrării de date/temeiul legal: Acest site web utilizează serviciul de analiză web Adobe Analytics pentru a evalua accesul utilizatorilor la acest site web. Prelucrarea datelor se bazează pe consimțământul dumneavoastră (art. 6 alin. 1 lit. a) din RGPD). Folosim informațiile colectate pe durata utilizării paginilor noastre web (adică: pagina de pe care s-a solicitat fișierul, denumirea fișierului, data și ora interogării, cantitatea de date transferată, statusul accesării precum „Fișier transferat”, „Fișierul nu a fost găsit” etc., o descriere a tipului navigatorului folosit și o adresă IP anonimizată - din care s-au tăiat ultimele trei cifre) pentru ghidarea utilizatorului, evaluări statistice, adaptarea paginilor noastre web la necesitățile dvs., afișarea publicității pe pagina web (afișarea unor informații despre produse pe butoanele corespunzătoare ale acestei pagini web care să corespundă comportamentului dvs. de navigare pe www.business-partner.kaufland.com/ro) și în scopul apărării împotriva unor interogări neregulate a paginii noastre web. În acest scop utilizăm cookie-uri prin care se dirijează conexiunea dvs. la paginile noastre web pe durata sesiunii. Fiind împuternicită de noi, societatea Adobe Systems GmbH, în situația în care ne oferiți consimțămâtul, va plasa în acest scop un cookie permanent în navigatorul dvs. de internet pentru a crea un profil de utilizator pseudonimizat. Prin intermediul acestui cookie permanent este posibilă recunoașterea browserului dvs. cu ocazia unei noi accesări a acestei pagini web. Acest lucru servește publicității, studiului de piață și configurării paginii noastre web într-o manieră care să corespundă nevoilor utilizatorilor.

Pentru evitarea oricărui dubiu, vă aducem la cunoștință că este exclusă o referință personală directă a informațiilor stocate pe serverele Adobe, deoarece Adobe Analytics este utilizat cu setările "Before Geo-Lookup: Replace visitor's last IP octet with 0" și "Obfuscate IP-Removed". Setarea "Before Geo-Lookup: Replace visitor's last IP octet with 0" (Înainte de Geo-Lookup: Înlocuiți ultimul octet IP al vizitatorului cu 0) asigură anonimizarea adresei IP înainte de această așa-numită geolocalizare prin înlocuirea ultimului octet al adresei IP cu zerouri.

Datele colectate prin intermediul tehnologiei Adobe-Analytics nu se utilizează pentru identificarea personală a utilizatorilor acestei pagini web. Datele de utilizare stocate în cookie nu se vor corela nici cu date cu caracter personal prin intermediul purtătorului pseudonimului. Temeiul juridic pentru această stocare de date și pentru utilizare prin intermediul cookie-ului permanent o constituie art. 6 alin. 1 a) RGPD. 

Puteți să vă opuneți oricând, cu efect pentru viitor, colectării și stocării de date prin intermediul cookie-ului permanent plasat de Adobe Systems GmbH. În acest sens trebuie să faceți click pe acest link și să vă confirmați opoziția pe pagina către care veți fi redirecționat. În acest caz, Adobe va plasa un cookie permanent de tipul „Do not track” în navigatorul dvs., iar tehnologia Adobe nu va mai fi utilizată.

Destinatari / Categorii de destinatari: În cursul prelucrării datelor dvs., acestea vor fi dezvăluite / transmise în cadrul societății Kaufland România doar următorilor destinatari (departamentul de specialitate marketing/BI Kaufland). În măsura în care Adobe sau alți prestatori de servicii tehnice vor accesa datele în scopul oferirii unor servicii de suport, accesul se va realiza doar după încheierea unor contracte cu aceștia privind prelucrarea prin persoane împuternicite în conformitate cu art. 28 RGPD.


Opțiuni de retragere pentru cookie-urile și tehnologiile de urmărire utilizate

În cazul în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământul dvs. în conformitate cu art. 6 alin. (1), lit. a) RGPD, vă puteți revoca consimțământul în orice moment cu efect pentru viitor, fără a afecta legalitatea prelucrării anterioare.

Consimțământul dvs. se aplică următoarelor domenii: Website www.business-partner.kaufland.ro

 

Care sunt drepturile persoanelor vizate?

Aveți dreptul, în conformitate cu art. 15 alin. 1 din RGPD, să solicitați gratuit informații despre datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de Kaufland.

În plus, dacă sunt îndeplinite cerințele legale, aveți dreptul la rectificarea (art. 16 din RGPD), ștergerea (art. 17 din RGPD) și restricționarea prelucrării (art. 18 din RGPD) datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Dacă prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. 1 e) sau f) din RGPD, aveți un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. Dacă vă opuneți prelucrării datelor, acest lucru va avea efect în viitor, cu excepția cazului în care operatorul poate demonstra motive legitime obligatorii pentru prelucrări ulterioare, care depășesc interesul persoanei vizate la opoziție.

Dacă ați furnizat personal datele prelucrate și acestea sunt prelucrate prin mijloace automate, în baza contractului sau a consimțământului, aveți dreptul la portabilitatea datelor în conformitate cu art. 20 din RGPD.

Atunci când prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, în conformitate cu art. 6 alin.1 a) sau art. 9 alin.2 a) din RGPD, vă puteți retrage consimțământul în orice moment, cu efect în viitor, fără a afecta legalitatea prelucrării anterioare.

În cazurile menționate mai sus, dacă aveți întrebări sau reclamații, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor, în scris sau prin e-mail.

De asemenea, aveți dreptul de a depune o reclamație în fața Autorității de supraveghere pentru protecția datelor. Competența îi aparține autorității de supraveghere pentru protecția datelor din statul în care locuiți sau în care își are sediul operatorul.

Date de contact ale responsabilului cu protecția datelor 

E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro

Adresă poștală:

Kaufland Romania SCS

Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București

În atenția responsabilului cu protecția datelor