Managementul datelor de produs

Datele de produs ale partenerilor noștri de afaceri din România stau la baza multor tranzacții comerciale la Kaufland. De exemplu, ne ajută să selectăm produsele potrivite, să asigurăm un proces de plată fără probleme în departamentul de contabilitate, să simplificăm procesele logistice și să oferim avantaje de marketing. Odată cu optimizarea modului în care sunt partajate datele despre produse, dorim să lucrăm împreună cu dvs. ca partener de afaceri pentru a face gestionarea acestora mai ușoară și mai eficientă. 

Înregistrare și autentificare

Folosim serviciile Markant

Ca mare retailer, avem o gamă foarte largă de produse. Pentru noi, este important să ne asigurăm că dumneavoastră, în calitate de partener de afaceri, aveți un proces fără probleme cu gestionarea datelor despre produse. Pentru a ne asigura că sunteți pe cele mai bune mâini, folosim expertiza Markant. Markant operează o platformă pentru schimbul de date digitale despre produse care conectează furnizorii și comercianții cu amănuntul. Împreună promovăm digitalizarea și veți profita exclusiv de ea.

Alți furnizori:

Utilizați deja un furnizor de pool de date pentru a vă publica datele sau doriți să vă înregistrați la alt furnizor? Nici o problemă. De asemenea, puteți continua să utilizați acest pool de date. Markant ne va furniza toate datele despre produse printr-un proces centralizat. Aveți întrebări despre procesul exact? Echipa noastră de asistență va fi bucuroasă să vă sfătuiască.

Furnizori conectați anterior pentru ROMANIA:

  • Wisebase RO
  • Brandbank RO

Scopul nostru

Mai bine și mai eficient împreună!

Digitalizarea nu se oprește la gestionarea datelor despre produse. Este esențială pentru partajarea datelor cu partenerii noștri de afaceri. Pentru a realiza acest lucru împreună cu dumneavoastră, am stabilit obiective pe cât de simple, pe atât de eficiente. Digitalizarea schimbului de date despre produse este deosebit de importantă în timpul procesului.

Un partener de afaceri lucrează cu gestionarea datelor noastre digitale despre produse

Digitalizare și standardizare

Digitalizarea proceselor înseamnă că nu vom mai înregistra datele despre produse în foi de calcul Excel obositoare, ci vom standardiza procesul în toate țările. Va exista un singur canal pe care toți partenerii noștri de afaceri internaționali îl vor putea folosi pentru a transfera date.

Datele despre produse nu vor mai trebui trimise prin e-mailuri personalizate, așa cum a fost cazul anterior. Optimizarea proceselor are avantaje pentru toți cei implicați.

Oamenii trec repede printr-un birou

Viteză

Digitalizarea proceselor înseamnă întotdeauna: procese mai rapide. Prin colectarea datelor despre produse într-o manieră simplă și standardizată, putem aduce partenerii noștri de afaceri în magazinul nostru mai rapid, iar informațiile necesare despre produse sunt furnizate în mod corespunzător și la timp.

Viteza crește odată cu volumului datelor înregistrate.

Datele digitale ale produselor sunt verificate cu o listă de verificare

Calitatea datelor

Verificările standard, care sunt importante pentru prelucrarea datelor, sunt efectuate în timp ce datele produsului sunt introduse în sistem. Având opțiuni standardizate pentru utilizarea datelor, se reduce numărul de greșeli, ceea ce, la rândul său, previne corectarea manuală a erorilor și reduce costurile ulterioare.

Deoarece datele despre produs sunt transparente, acestea vor fi întotdeauna complete și actualizate. Va exista întotdeauna un istoric despre cine a actualizat sau a modificat o informație și când s-a întâmplat asta.

Ecran de laptop pe care se pot vedea ofertele de la Kaufland

Marketing

Noul sistem are, de asemenea, un efect pozitiv asupra măsurilor de marketing și publicitate. Deoarece utilizăm datele despre produse pe toate canalele noastre digitale, produsele primesc mai multă vizibilitate și pot fi găsite mult mai ușor și mai rapid pe internet.

Calitatea înaltă a datelor despre produse asigură o prezentare și promovare îmbunătățite în aplicația Kaufland și pe site-ul nostru web.


Avantaje

Avantajele dumneavoastră ca partener de afaceri

Nu suntem singurii care profită de pe urma managementului datelor digitale ale produselor: dumneavoastră, în special, beneficiați în calitate de partener de afaceri. Aici veți afla totul despre beneficiile dvs. și de ce este logic să faceți un efort comun cu noi pentru a îmbunătăți gestionarea datelor despre produse.

Colectare ușoară a datelor

Un partener de afaceri stă în fața unui laptop și introduce datele despre produs

În loc să înregistrați datele despre produse într-un fișier Excel greoi pentru produse, acum puteți face acest lucru cu ușurință folosind un șablon web standardizat.

Atât prezentarea clară a tuturor situațiilor relevante pentru Kaufland, precum și explicațiile utile, facilitează introducerea datelor. Intrările incomplete sau cu greșeli sunt afișate imediat și pot fi corectate rapid și simplu.

Platforma centrală

Trei persoane care stau în fața unui laptop

Cu cât procesul este mai clar, cu atât gestionarea datelor despre produse va fi mai ușoară. Din acest motiv, dorim să folosim doar o platformă centrală unde toate informațiile precum datele de bază, imaginile produselor și documentele pot fi salvate. În acest fel, nu vor exista diferențe între datele oferite de dumneavoastră și Kaufland.

În plus, veți ști întotdeauna ce sortiment și ce date despre produse ne-ați partajat și dacă le-ați actualizat deja.

Optimizarea proceselor

Doi oameni stau în fața unui laptop și se uită la noul flux de proces

Platforma centrală vă permite să transferați datele despre produse către Kaufland direct și transparent. Prin urmare, nu va trebui să utilizați diverse canale de comunicare, cum ar fi telefonul sau e-mailul, pentru a transfera datele despre produse. 

Sistemul va verifica datele înainte de a fi salvate și transmise pentru a vedea dacă toate înregistrările au fost făcute conform instrucțiunilor Kaufland, astfel încât nimic să nu fie adaptat sau corectat în mod obositor ulterior.

Verificarea calitatii

Trei persoane controlează datele despre produs

Cu sprijinul Markant, vă garantăm că datele despre produse vor avea cea mai bună calitate. Atât datele de bază, cât și cele de imagine, precum și documentele relevante sunt verificate dacă sunt complete și actualizate.

În ceea ce privește datele de imagine, ne asigurăm, de asemenea, că acestea îndeplinesc toate cerințele, astfel încât să poată fi utilizate, de exemplu, cu o rezoluție excelentă în scopuri publicitare.

Fiind o companie cu un portofoliu mare de produse, avem mulți ani de experiență vastă în partajarea digital a datelor. Calitatea verificată a datelor și posibilitatea de a utiliza un standard gestionat central care nu necesită introducerea repetată a datelor sunt cele mai mari avantaje ale acestui sistem. R. Bartnik, Product Data Manager DACH, Procter & Gamble
Logo Procter and Gamble

Cerințe

Gama de produse și țări

Obiectivul nostru este să furnizăm toate datele despre produse în mod digital în toate grupurile de produse și toate țările partenere. Lucrăm fără încetare pentru a dezvolta o soluție internațională uniformă pentru a finaliza această schimbare de sistem. Ne puteți ajuta. Vă rugăm să verificați dacă produsele dvs. îndeplinesc criteriile pentru furnizarea digitală a datelor despre produse.

Verificare simplă în cinci pași:

1

Piața țintă:

Produsul dumneavoastră se referă la piața țintă din România

2

Gamă de produse:

Produsul dumneavoastră se referă la gama de produse alimentare

3

GTIN:

Produsul dvs. are un GTIN unic

4

Marca:

Produsul dvs. este un produs de marcă (nu o marcă internă Kaufland)

5

Asta este!

Dacă produsul dvs. îndeplinește toate criteriile, atunci continuați Aici

6

Excepții

Aveți un produs care nu îndeplinește unul dintre criteriile de mai sus? În astfel de cazuri, pur și simplu utilizați Aici permisul de produs.


Abonament de produs

Product Pass pentru excepții

În cazul în care unul dintre produsele dvs. nu provine de pe o piață țintă selectată nu este un sortiment alimentar sau nu este un produs GTIN sau de marcă proprie, vă rugăm să utilizați următoarele permise de produs. Vă rugăm să rețineți că Product Pass trebuie utilizat numai în aceste cazuri excepționale.

Iată cum funcționează:

Pur și simplu descărcați Product Pass, completați-l și returnați-l persoanei dvs. de contact responsabile din Achiziții.

Product Pass Piața țintă de alimente INT (toate țările, cu excepția GER)

Artikelpass-Food-Marke-INT.zip (8.3 MB)

Intra în contact

Noi – specialiștii tăi în date – suntem aici pentru tine

Aveți nevoie de un sfat personal? Experții noștri sunt disponibili în cazul în care aveți întrebări pe tema colectării datelor. Ne puteți contacta cu ușurință prin telefon sau e-mail. Ne puteți contacta în următoarele perioade de asistență. Sărbătorile naționale sunt excluse.

  • Luni - Joi: 8:00 - 17:00
  • Vineri: 8:00 - 15:00

Datele de contact